Asisa Assessora 902 010 010

[Error loading the WebPart 'AccesosTablet' of type 'AccesosTablet']
The file '/CMSWebParts/Babel/AsisaWeb/Responsive/accesostablet.ascx' does not exist.
[Error loading the WebPart 'Logado' of type 'Logado']
The file '/CMSWebParts/Babel/AsisaWeb/Asegurado/wucLogado.ascx' does not exist.

Asisa Assessora902 010 010

Segona opinió mèdica

Enviar per correu electrònic
*
*
*

Si alguna cosa defineix el servei d'Asisa és l'acompanyament constant als nostres assegurats. Per això t'oferim La segona opinió mèdica l'objectiu és completar l'atenció del teu professional de Asisa.



¿En què consisteix la segona opinió mèdica? Mas información

La segona opinió mèdica consisteix en la realització de consultes telefòniques amb experts de reconegut prestigi a nivell nacional o internacional, amb l'objectiu d'ajudar al pacient en la presa de decisions mèdiques rellevants respecte a la seva salut.

Com assegurat tindràs la possibilitat de sol · licitar aquest servei sense cost addicional referent tant al tractament com al diagnòstic de les malalties greus:

  • Oncologia
  • Malalties cardíaques, incloent cirurgia cardíaca i angioplàstia
  • Trasplantament d'òrgans
  • Malalties neurològiques i neuroquirúrgiques, incloent accidents cerebrovasculars
  • Cirurgia ortopèdica complexa
  • Síndromes i malformacions congènites
  • Malalties degeneratives i desmielinitzants del sistema nerviós
  • Malalties i problemes derivats de la insuficiència renal

A partir de 2014, el servei també es podrà sol · licitar per a altres malalties diferents de les enumerades, incloent les considerades malalties rares o patologies complexes i sempre que el sol · licitant aporti la informació mèdica suficient (diagnòstica i de tractament) per poder sotmetre'ls a experts de reconegut prestigi.


¿Què he de fer ús de la Segona Opinió Mèdica? Mas información

Per fer ús del servei només hauràs de trucar al telèfon 902 194 525.


¿Disposo de algun altre servei? Mas información

A més, per ser assegurat d'Asisa, disposes d'dos serveis addicionals que t'ajudaran quan més ho necessitis:

  • Orientació Mèdica: se't assignarà un metge que coneixerà perfectament l'historial i el teu cas, perquè comentes amb ell la teva evolució i puguis preguntar-li el que necessitis. Li permetrà resoldre dubtes mèdics les 24 hores del dia a través d'una consulta telefònica.
  • Suport Psicoemocional: quan es tracta d'un cas greu, és tan important l'atenció mèdica com el suport en determinats moments. Tindràs fins a 5 sessions telefòniques per parlar amb un psicòleg que t'escoltarà, orientarà i donarà suport emocionalment a superar qualsevol adversitat.