Coneix-nos

[Error loading the Widget 'MenuMovil_1' of type 'MenuMovil_1']
The file '/CMSWebParts/Babel/AsisaWeb/Responsive/wucMenuMovil.ascx' does not exist.

Salutació del president

Enviar per correu electrònic

Francisco Ivorra Presidente de Asisa

Des dels nostres orígens, en ASISA hem estat fidels al compromís d'oferir, cada vegada a un major nombre de persones, una assistència sanitària de qualitat, Un dret fonamental que és la pedra angular de la nostra tasca diària.

Perquè en ASISA treballem per un futur millor per a les persones a través d'un òptim model assistencial, referent dins de la medicina privada, que aporti als nostres clients totes les formes de medicina preventiva, assistencial, primària, familiar i comunitària, Contribuint en la mesura del possible, a millorar la societat en què vivim.

Qualitat, innovació, atenció i cura han estat sempre els pilars bàsics que ens han caracteritzat. Una cosa que només ha estat possible gràcies a la vocació dels que donen la vida per cuidar la dels altres i a un sistema sanitari, sense ànim de lucre, que reinverteix els beneficis en la millora de l'equip tècnic i humà a través d'una constant modernització de les nostres instal·lacions i una contínua formació de cadascun dels nostres professionals.

Des d'aquí us convido a navegar per la web d'ASISA i conèixer més a fons aquesta gran família, on tots, metges i assegurats, formem part d'un mateix compromís: millorar la qualitat de vida. A més, us animo a que descobriu per vosaltres mateixos totes les solucions asseguradores que oferim, així com diferents projectes que, amb orgull, estem liderant, com el patrocini d'esdeveniments esportius, activitats de formació i campanyes de sensibilització dirigides a promoure un estil de vida saludable entre els ciutadans.

Benvinguts a asisa.es

Francisco Ivorra