Què és l'Àrea Privada de la web d'Asisa?
|
|
L'Àrea Privada és un espai virtual en el qual podràs gestionar alguns dels tràmits administratius més freqüents relacionats amb l'assegurança de salut, per exemple:
-
Autoritzar proves, tractaments o ingressos (Com Autoritzar per la web)
-
Consultar els rebuts
-
Demana una nova targeta sanitària
-
Modificar les teves dades personals
A més l'Àrea Privada ofereix l'accés a aplicacions destinades a mares, per al seguiment de l'embaràs i el creixement del nadó.
Igualment, podràs accedir al Doctor Virtual, al qual podràs plantejar els teus dubtes relacionats amb la salut.
Registra't i descobreix totes les seves ventajas.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Com puc registrar-me a l'Àrea Privada de la web d'Asisa?
|
|
Només has de seguir aquests senzills passos:
1. A la part superior esquerra de la pàgina prem Accés assegurats
2. Després, a la part central dreta de la pàgina prem Crear
3. Emplena el formulari i prem el botó REGISTRAR-SE.
4. Ja estàs registrat a l'àrea privada del web de Asisa i pots accedir a tots els seus avantatges.
Recorda que l'usuari i contrasenya que fas servir al web és el mateix que et permet accedira la APP d'Asisa.
5. Si tens alguna incidència en el registre o el login, accedeix a la següent adreça: www.asisa.es/soporte
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Si ets titular d'una pòlissa privada o d'empresa i tens previst realitzar un viatge a l'estranger
|
|
Asisa, a través d'Europ Assistance, et garanteix l'assistència sanitària a l'estranger:
-
En qualsevol país del món (que no es trobi en conflicte bèl·lic)
-
Fins a un màxim de 90 dies consecutius
-
Fins a 12.000 € en cas de malaltia o accident esdevingut durant el viatge
-
Fins a 120 € per despeses odontològics
Com hauries de?
-
Si ho necessites, truca al telèfon que apareix al revers de la teva targeta sanitària 34 91 514 36 11 (cobrament a destinació) o envia un fax al 34 91 514 99 50
-
Has d'indicar:
-
El teu nom
-
El teu número de pòlissa d'Asisa (a la targeta)
-
El lloc on et trobes (país, adreça ...)
-
Número de telèfon de contacte
Per a més informació, pots consultar les Condicions Generals d'Assistència en Viatges de la teva contracte amb Asisa.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Quines proves i tractaments necessiten ser autoritzats per Asisa?
|
|
No totes les proves o tractaments que t'hagin prescrit necessiten ser autoritzats per Asisa.
NO NECESSITES AUTORITZAR:
-
Anàlisis Clíniques (Excepte genètics)
-
Radiografies simples (sense contrastos)
-
Consultes
-
Mamografies
-
Densitometries
-
Ecografies
-
Citologia i / o Colposcòpia
-
Doppler o Eco-doppler
-
Electrocardiograma
-
Electromiograma
-
Neurografia
-
Ortopantomografia
-
Potencials evocats
-
Neteja de boca (Tartrectomia)
-
Urografía
CAL QUE AUTORITZIS:
-
Intervencions quirúrgiques
-
Ingressos (qualsevol tipus)
-
Ressonància Magnètica
-
Colonoscòpia
-
T.A.C.
-
Biòpsies
-
Tractaments de Rehabilitació
-
Tractaments de Logofoniatria
-
Tractaments de periodòncia
-
Gammagrafies
-
Psicoteràpia
-
Teràpies respiratòries
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
He de autoritzar una prova o tractament. Com puc fer-ho?
|
|
Asisa posa a la teva disposició diversos canals per a l'autorització de les teves proves o tractaments:
-
Mitjançant la nostra pàgina web (enllaç a àrea privada oa autoritzacions si ja està logat). En alguns casos hauràs d'aportar el volant escanejat.
-
Per fax 902.010.444 o al número de fax que t'indiqui la teva delegació. Hauràs d'aportar, còpia del volant de sol·licitud de serveis, còpia de la teva targeta sanitària i un telèfon de contacte.
-
Per telèfon 902.010.010 o al número de telèfon que t'indiqui el teu delegació
-
De forma presencial a qualsevol de les nostres oficines
-
A través de l'APP d'Asisa es pot sol·licitar autorització de les prestacions més habituals: rehabilitació, gammagrafia, ressonància magnètica i TAC
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Qué son els períodes de carència?
|
|
El període de carència és l'espai de temps que ha de transcórrer, des de la data d'inici del contracte, perquè un client tingui accés a tots els serveis que li ofereix la seva pòlissa de salut. Els períodes de carència poden variar, depenent del tipus de pòlissa o producte contractat. A continuació mostrem el quadre de mancances estàndard:
MANCA
|
DURADA
|
HOSPITALITZACIÓ PER QUALSEVOL CAUSA |
8 MESOS |
PROVES ESPECIALS DE DIAGNÒSTIC |
6 MESOS |
TÈCNIQUES ESPECIALS DE TRACTAMENT |
6 MESOS |
PLANIFICACIÓ FAMILIAR |
6 MESOS |
PSICOTERÀPIA |
6 MESOS |
CIRURGIA AMBULATÒRIA |
6 MESOS |
Per a més informació consulta les Condicions Generals de la teva pòlissa.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Quina cobertura podològica tinc?
|
|
Asisa cobreix la consulta i cura podològica en tot el territori nacional, per pòlisses particulars i col · lectius d’empresa, fins a un màxim de sis sessions a l’any, per qualsevol causa; i per col · lectius nacionals (MUFACE, ISFAS i MUGEJU), també sis sessions per any, per a pacients insulinodependents o diagnosticats de peu neuropàtic d’etiologia diferent de la diabetis.
En el cas de pòlisses particulars i col · lectius d’empresa, la limitació de sessions pot patir alguna variació. En cas de dubte, podeu consultar les condicions generals i particulars del seu contracte.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
On puc trobar un podologo?
|
|
1.Selecciona “Metges i Centres”
2. Selecciona el tipus de quadre mèdic (segons la pòlissa que tinguis contractada)
3. En tipus de servei selecciona “ASSISTÈNCIA PRIMÀRIA” emplena les dades per a la recerca, marcant prèviament l’Especialitat PODOLOGIA. Fes clic a REALITZAR RECERCA.
4. A pàgina et mostrarà un llistat amb els resultats.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Quina cobertura dental té la meva pòlissa privada de Salut?
|
|
Si tens contractada una ASSEGURANÇA DE SALUT pots acudir:
-
A les Clíniques Asisa Dental
-
A qualsevol estomatòleg del quadre mèdic de salut (atenció primària)
1º Selecciona “Metges i Centres”
2º Selecciona la teva província i el tipus de quadre mèdic DENTAL
3º Les clíniques ASISA DENTAL es mostren en primer lloc
4º O bé, en el quadre mèdic de salut (segons el tipus de pòlissa que tinguis contractat), en la pestanya de “Assistència Primària”, seleccioneu “Estomatologia”
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
On puc acudir per fer-me una neteja de boca?
|
|
A través de la teva pòlissa de salut d’Asisa (i també de la teva pòlissa dental) tens coberta la neteja de boca en tot el territori nacional.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Què és la targeta sanitària?
|
|
LLa targeta sanitària d’Asisa és el document que t’identifica com a assegurat quan vas al metge o a fer alguna gestió administrativa. En ella hi figura el teu nom, data de naixement i el número de la pòlissa que tens contractada amb nosaltres. No oblidis signar- al revers: la teva targeta és personal i intransferible, per això és possible que, en alguns casos, et sol-licitin també el D.N.I.
La teva targeta pot deteriorar-se per l’ús, els camps magnètics o l’electricitat estàtica. No la deixis prop del mòbil, la televisió o d’aparells electrodomèstics, i procura no guardar-la en carteres o bosses que tinguin un tancament d’imant.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Com puc sol-licitar una nova targeta?
|
|
Asisa posa a la teva disposició diversos canals:
- WEB:Pots sol-licitar una nova targeta a través d’aquesta pàgina web en quatre sen zills passos:
- a) Entra a l’Àrea Privada IR AL ÁREA PRIVADA
-
b) Selecciona al menú de l’esquerra: “Sol-licitud de targeta sanitària”.
-
c) A “Motiu”, selecciona “Robatori o pèrdua”.
-
d) Comprova que les teves dades són correctes i fes clic a “Sol-licitar”
-
TELÈFON: Si ho prefereixes, pots sol-licitar-la al telèfon d’Atenció al Client d’Asisa, 902 010 010.
- a) Una locución te solicitará que pulses 1 si eres asegurado de Asisa.
-
b)Després, prem 5 per a que la teva crida sigui atesa pel grup especialitzat d’agents.
PRESENCIAL: També pots sol-licitar la targeta en qualsevol de les nostres oficines
En uns dies, rebràs la targeta d’Asisa al teu domicili. Has de tenir en compte que en el moment que sol-licitis la nova targeta, l’antiga quedarà desactivada automàticament..
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Targeta sanitària virtual
|
|
A través de l’App d’Asisa pots tindre accés a les targetes de manera virtual . Aquesta targeta virtual no substitueix la física , però tindràs les teves dades sempre disponibles.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Què és el Volant de Prescripció o de Sol·licitud de Serveis?
|
|
És el volant que el professional de la sanitat utilitza per prescriure proves diagnòstiques, tractaments, ingressos o intervencions quirúrgiques.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Quina validesa té el Volant de Prescripció o de Sol·licitud de Serveis?
|
|
El volant té una validesa de 30 dies naturals des de la data de prescripció o autorització i ha d'estar emplenat amb la signatura del facultatiu i la data en què s'ha prescrit.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
En què consisteix la Segona Opinió Mèdica?
|
|
És un servei d’orientació mèdica a pacients amb malalties greus, gestionat per Advance Medical, a través del qual els assegurats d’Asisa tenen l’oportunitat de consultar determinats diagnòstics amb experts de reconegut prestigi nacional i internacional. Està dirigit a pacients que tinguin dubtes sobre el diagnòstic, pronòstic o tractament més adequat per a la seva malaltia.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Per a què malalties puc sol · licitar la Segona Opinió Mèdica?
|
|
Pots demanar aquest servei per al tractament i diagnòstic de les següents malalties greus:
-
Oncologia
-
Malalties cardíaques, incloses la cirurgia cardíaca i angioplàstia
-
Trasplantament d’òrgans
-
Malalties neurològiques i neuroquirúrgiques, incloent accidents cerebrovasculars
-
Cirurgia ortopèdica complexa
-
Síndromes i malformacions congènites
-
Malalties degeneratives i desmielinitzants del sistema nerviós
-
Malalties i problemes derivats de la insuficiència renal
-
Des de l’any 2014, aquest servei també es pot utilitzar per altres malalties com les considerades malalties rares o patologies complexes, sempre que s’aporti la informació mèdica suficient.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Què he cobert a través del servei de Segona Opinió Mèdica?
|
|
La cobertura del Servei de consulta amb experts és la següent:
-
Servei de consulta a distància amb especialistes de reconegut prestigi a nivell nacional i internacional
-
Enviament i recepció de la informació mèdica rellevant
-
Traducció de la informació a l’espanyol
-
Recepció i enviament de les consultes al pacient
-
Selecció d’experts metges nacionals i internacionals
-
En cas de desplaçament arran de la consulta a distància:
-
Assessorament referent a l’atenció mèdica que rebrà en centres hospitalaris nacionals i internacionals
-
Gestió de cites amb metges internacionals
-
Obtenció de pressupostos i costos estimats d’hospitalització
-
Tràmits d’admissió en hospitals nacionals i internacionals
-
Coordinació del trasllat del pacient
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.
Com puc accedir al servei de Segona Opinió Mèdica?
|
|
Només hauràs de posar-te en contacte amb el telèfon 902 194 525 atès per un equip mèdic professional i exposar el teu cas.
|
[CMSAbstractTransformation.DataBind]: The remote server returned an error: (410) Gone.