Mutualistes

[Error loading the Widget 'MenuMovil_1' of type 'MenuMovil_1']
The file '/CMSWebParts/Babel/AsisaWeb/Responsive/wucMenuMovil.ascx' does not exist.

Com puc donar d'alta un nou beneficiari?

Aquest tràmit l'ha de dur a terme el titular a la delegació de la seva mutualitat i, un cop processada la nova alta, serà la mutualitat qui comuniqui i faciliti a Asisa tota la informació sobre aquesta inclusió de beneficiari de la cartilla del mutualista.

Si dono de baixa un beneficiari, puc continuar a Asisa?

Hi ha un tipus de pòlissa per als beneficiaris que causin baixa a la mutualitat i que vulguin continuar essent assegurats d'Asisa, que a més a més d'oferir avantatges econòmics té en compte l'antiguitat i en la qual se suprimeixen els períodes de carència. Per obtenir més informació, adreceu-vos a la delegació o truqueu al telèfon d'informació comercial 901 10 10 10.

Quan puc canviar d'entitat?

El període de canvi ordinari és el mes de gener de cada any. Durant aquest mes podreu canviar d'entitat lliurement.

Podreu canviar d'entitat extraordinàriament fora d'aquest període en qualsevol moment si es dóna alguna de les circumstàncies següents:

• MUFACE: quan es produeixi un canvi de destinació del mutualista amb trasllat a una altra província o, quan tot i mantenir la localitat de destinació, es canviï de domicili a una altra província.
  • ISFAS: quan es produeixi un canvi de destinació del titular que impliqui trasllat a una altra província o quan passi a situació de reserva o retir i es traslladi a una altra província.
  • MUGEJU: quan es produeixi un canvi de destinació del mutualista en actiu o de residència del mutualista jubilat que impliqui canvi de província.